Школа раннього розвитку
Дитячий клуб «Лоло»
Київ 
 
228 - 98 - 19
 
 
Ми у соц-мережах: Детский клуб Лоло в Facebook Детский клуб Лоло вконтакте  
 
 
Програми розвитку для дошкільнят
 
(для малюків 2,6 - 3,6 роки)
 
(для дітей 3.6 - 5 років)
 
(підготовка до школи
дітей 5 - 6 років)
 
(міні дитячий садок)
 

 
Дозвілля дошкільнят
 
Творча майстерня
 
 
 
 
 
 

 
Допомога специалістів
 
 
 
 
 
 
 

Групи підготовки до школи "Майбутні першокласники"

Готовність до школи не зводиться до вміння читати, писати та рахувати. Вона повинна охоплювати всі сторони особистості дитини, починаючи з фізичного розвитку та закінчуючи специфічними знаннями та вміннями.

Основні компоненти готовності першокласника:

1. Особистісна готовність.
2. Інтелектуальна готовність
3. Фізична готовність.

Особистісна готовність включає в себе: мотивацію до навчання, вміння спілкуватися з однолітками та дорослими, сформованість адекватної самооцінки та вміння володіти собою.

Інтелектуальна готовність – відповідний рівень розвитку пізнавальних процесів, певний багаж знань та уявлень про навколишній світ, математична готовність та достатній рівень розвитку мовлення.

Фізична готовність – загальне здоров’я та розвинута дрібна моторика.

Заняття за програмою "Завтра в школу" для дітей 5 - 6 років проводяться тричі на тиждень по 2 - 2,5 години.

Заняття проводяться за розділами:

1. Вчимося спілкуватися: розвиток мовлення та психологічна адаптація.
2. Граматика та навчання читання.
3. Математика, логіка та конструювання.
4. Англійська мова.
5. Художня творчість.
6. Спортивно-музичне заняття.

За 2 - 2,5 години проходить 3 - 4 заняття по 30 - 40 хвилин з невеличкими перервами на рухливі ігри.

Логічний блок - це заняття з розділів:

1) "математика" – навчає дітей рахувати, розв’язувати веселі задачки, орієнтуватися у просторі та часі, знайомить діток з геометричними формами, вимірюванням, конструюванням.

2) "логіка" – в першу чергу вчить дітей порівнювати, зіставляти, узагальнювати, аналізувати та класифікувати у будь-якій діяльності. Зробити цей процес цікавим та доступним дозволяє безліч ігор типу: "Знайди відмінності, закономірності", "Що спочатку, а що потім", "Частина – ціле" тощо. Такі ігри не тільки навчають дітей логічно мислити, а й розвивають усі пізнавальні процеси: увагу, пам’ять, уяву.

Мовний блок реалізується на заняттях з розділів:

4) "вчимося спілкуватися" – допомагає навчитися складанню розповідей-описів за предметними, сюжетними картинками, власним досвідом. Також діти вчаться переказу літературних творів та красивому висловлюванню власних думок. Окрім цього такі заняття включають психологічні ситуації та ігри, які допомагають дітям краще адаптуватися до колективу та умов навчання у школі. Процес психологічної адаптації у майбутньому допоможе знизити труднощі у навчанні та уникнути конфліктів з однокласниками.

5) "грамота" – навчає дітей читанню, знайомить з азами дитячої граматики. Розвиває дрібну моторику рук завдяки вправам по підготовці руки до письма. Удосконалює фонематичний слух та аналітико-синтетичну діяльність діток.

6) "англійська мова" – тут діти вчать іноземну мову, використовуючи ігрові ситуації, картинки, вірші, пісні, римівки, повторення.

Художній блок запрошує дітей на заняття:

7) "художня творчість" - це справжня творча майстерня, де можна ліпити, малювати, вирізати, клеїти, оздоблювати роботи природнім матеріалом на власний смак. Такі заняття розвивають дрібну моторику, художні здібності, творчість, естетичний смак.